Tuesday, April 28, 2009

nääääätioneelaaaaa

Heeeeeej trött tjeeeeeeeej! Var tvungen att kliva upp tiiidigt imorse eftersom jag, Matilda, Annika och Sofia skulle ta åttabussen till Komvux där vi hade nationella i engelska B idag, writing. Det gick ganska bra tror jag, och sen hade vi fyra timmar att fördriva innan nästa lektion började så jag åkte hem och åt lunch innan jag åkte tillbaka till skolan igen till typ tolv. Jag, Annika, Matilda och Jessica var hemskt trötta och hade väldigt roligt åt konstiga saker, gjorde videobloggar, pratade norrländska om renarna som äter snö och så. Klockan två skulle vi ha föreläsning om musiken under barocken på KuHi:n, men tio över två var det fortfarande ingen lärare och knappt nåt folk där och det visade sig att vi inte hade nån lektion eftersom nånting hade hänt och läraren inte kunde komma dit. Som Emma skrev i sin blogg så hoppas vi att det inte är nåt allvarligt som har hänt, men det vore faktiskt väldigt skönt att slippa ha engelska imorrn på förmiddagen där vi har samma lärare.
Nu är jag sjukt trött som sagt, och skulle verkligen behöva en sovmorgon imorrn så jag slutar bete mig så konstigt. Eheeee tjaråååå

No comments: