Monday, April 27, 2009

lalalala

Jag har varit så vansinnigt instabil senaste veckorna. Eller, under påsklovet var jag ganska vanlig, men under skoldagarna är jag helt messed up. Asgarvar ena minuten (okej, inte så konstigt, vem tycker inte att skämt om elefanter och myror är roliga? Och Emma, du får inte svara) och nästa minut är jag asförbannad alternativt så nära gråten att jag nästan kreverar. I och för sig, skola är ju skola och anledning till stress, bitterhet och annat kul, så det är kanske inte så konstigt egentlgen.
Idag har varit en väldigt trött och seg dag. Kan bero på att Viktor kom hit helt random igårkväll (puss!), vi kollade på Blindness som var konstig och brutal men ganska bra, och pratade en massa tills det blev mitt i natten. Jag tror alltid att sömn är överskattat på kvällen, sen när klockan ringer och man har femtio kilo grus i ögonen och hockeytrunkar under ögonen och måste kliva upp och gå i skolan, då är inte sömn lika överskattat längre. Ja, sen tror jag det igen och så vidare. Kanske börjar min instabilitet få sin förklaring? Any way så var det en mysig kväll, men som sagt har jag varit hemskt trött idag. Musik hela dagen i skolan, och jobb hela kvällen. Viktor kom förbi är en stund också, det var fint, sen blev det rusning och jag och Amanda fick springa fötterna av oss ett tag, sjukt mycket folk för en gångs skull!
Nu är jag seg och mjäk och ska duscha och sova. Tjaråååå

No comments: