Friday, April 17, 2009

mjäk

Tristesstristesstristess! Tristess leder till att jag tänker vilket leder till att jag efter ett tag börjar tänka på saker jag inte vill tänka vilket gör att den här dagen/kvällen inte känns helt okej. Eventuellt ska jag till Anna en stund ikväll med lite folk, men jag vet inte om jag pallar det. Egentligen borde jag nog bara vara hemma eftersom jag typ inte har varit hemma en enda kväll det här lovet.
I onsdags var en bra dag i alla fall. Jag och Viktor åkte och frös i blåsten på Spikarna, och resten av kvällen var mys med Grey's anatomy, Australia och så!
Igår tog jag bussen in till stan, gick till banken och så innan jag åkte hem ett tag och fixade och donade innan jag skulle jobba. När jag hade slutat på jobbet gick jag, Emma och Anna till Mc och kekade, sen åkte vi hem till mig ett tag och spelade kort och frossade godis innan vi drog vidare till Anna! Vi hämtade upp Annika på vägen, sen satt vi halva natten och pratade, lyssnade på bra och mindre bra musik och kollade på gamla bilder och videor från ettan. Trevligt vare!
Ikväll får vi se vad som händer som sagt, men förmodligen blir det en hemmakväll för en gångs skull. Kan vara bra ibland.
Tjarååå

No comments: