Sunday, April 26, 2009

vår!

Oooj, vad dålig jag har blivit på att blogga. Fast så kan det vara ibland, jag prioriterar inte direkt bloggandet när det är sol och varmt och vår och man kan vistas utomhus istället! Fast nu bloggar jag.
Veckan har varit bra, fint väder men annars ganska vanlig. Skola, jobb, Viktor, trevligt umgänge och så. Helgen har varit väldigt fin och bra! I fredags hade jag och tre fina flickor (Emma, Annika och Matilda) äkta tjejkväll hemma hos Matilda. Tacos, Rappakalja (som spårade ur efter ett tag "Det är en grej som sitter på insidan av Annikas bröst!"), klätterställning, gungor och massa skratt och sexprat. Trevligt vare!
I lördags åkte jag till Viktor runt ett och vi vandrade ner till Släda där det var hemskt fint men blåste asmycket, så jag höll på att förfrysa. Sen åkte vi in till stan och åt på Subway och hyrde filmer, Cloverfield, Burn after reading och Blindness. Kollade på Cloverfield och Burn after reading, den första var helt okej men hade inte så mycket poäng, och Burn after reading var konstig men bra. Mysig dag och kväll indeed!
Imorse åkte jag från Viktor runt nio, och sen har jag jobbat typ hela dagen, känns bra att jag var fast på jobbet när det är asfint väder ute. Men så kan det vara ibland.
Bra helg any way!
Tjarååå

No comments: