Sunday, April 05, 2009

all I need

Nu är teaterfestivalen över och jag är inte alls så lättad som jag trodde att jag skulle vara. Visst, det är ganska skönt att all ledig tid inte kommer gå åt till teatern, men jag höll ändå på att typ börja grina när Lars pratade med oss efter sista föreställningen idag. För trots att man har varit less senaste veckorna så har det varit förbannat roligt!
Annars har jag haft en toppenhelg! Föreställning i fredags (som gick kasst), sen kollade jag och Viktor på Annikas teater innan vi drog till Lyset med Evelina. Det var en massa teaterfolk där, och efter ett tag kom Ivan och folk dit också. Trevligt vare i alla fall! Sov hos Viktor, och igår var jag på två gästspel på teatern (no comments) innan avslutningsfesten på Kvartersteatern på kvällen som var lika trevlig som premiärfesten. Efter det åkte jag, Annika, Matilda, Ivan och Johan till Viktor och hängde där med lite annat folk. Var uppe halva natten, vilket ledde till en trött Emma idag. Har fikat med Ida på stan, spelat föreställning och ätit middag med Viktor (och även träffat Amanda och Moa! :D). "Nyss" hemkommen efter Det är vad jag har hört om dig och alla andra som var den sista föreställningen av alla i teaterfestivalen. Nu ska jag ev. kolla på nåt avsnitt av Grey's anatomy om jag orkar, annars ska jag nog dejta kudden (fast jag borde läsa om stolthet och fördom och sånt först.. mjäk).
Tjarååå

No comments: