Tuesday, April 14, 2009

wordplay

Det verkar som att våren faktiskt är på väg, sakta men säkert. Fast det är ju april, så risken finns ju att det kommer mer snö. Men så behöver vi inte tänka nu! Idag har det varit ganska fint väder, lite molnigt men ändå!
Igår var jag med Viktor i alla fall! Vi myste och kollade på Torkel i knipa, kanske världens bästa film! xD Eller ja, den passar min humor i alla fall. Imorse vaknade jag, förkyld och med ont i halsen som en gnu, bredvid Viktor. Klockan ett skulle jag träffa nån i Skönsmon, jag ska sjunga på söndag så vi skulle bestämma vilka sånger som skulle vara med, men det gick på typ fem minuter, så jag och Viktor åkte till Coffee House och keeeekade frukost/lunch. Sen åkte vi hem till mig en stund innan han drog hem och jag var tvungen att ta itu med Pride and prejudice, den är seeg -_- Åkte till farmor och farfar runt sju-halv åtta och hämtade Elias, annars har jag bara varit hemma hela kvällen.
Imorrn ska jag vill Viktor i alla fall, vi har varit tillsammans en månad, och det är ju najsss och så!
Meheeen, nu måste jag nog ta itu med boken igen...
Tjarååå

No comments: