Wednesday, April 08, 2009

hysteria

Fatta att jag var vaken kl sju imorse trots att jag börjar 15.10 idag. Förstå det! Kan bero på att jag sov hos Viktor och att han började halv nio idag.. men ändå! Och inte har jag somnat om hemma än heller! Fast jag måste packa och tvätta och plugga, så det är väl lika bra det. Imorrn åker jag till Västerås och träffar Agnes och förhoppningsvis Alex! Weiiiaaaa! :D
Igår började som en dålig dag men slutade bra. Franska på förmiddagen, seminarium på KuHi:n på eftermiddagen, sen skulle jag gå på stan och banken efter skolan. Höll på att missa bussen eftersom det tog så förbannat lång tid innan det blev min tur på banken, så jag fick springa in på pressbyrån för att fylla på pengar på mobilen, och hann med bussen! Sen när den var på väg ut från stan kom jag på att jag hade glömt min H&M-påse på pressbyrån, så då var det bara att hoppa av bussen igen.. Men sen kom Viktor hem till mig, då blev jag gladare :) Åkte hem till honom efter ett tag, och kvällen slutade med The pursuit of happiness och kladdekaka! :D
Nu ska jag försöka plugga lite innan jag slår en pling till Ägnes! Tjarååå!

1 comment:

Andreas said...

Kladdkaka.......... mmmmmmmm