Friday, August 01, 2008

wouldn't mind it if you were by my side

Det är grått ute. Palla. Igår var det ungefär hur fint väder som helst och typ 27 grader, det var chill. Vi badade, sen åt jag middag och såg Sex and the city med Emma. Alltså, vi åt först, sen såg vi filmen. Den var la okej, hade kunnat vara kortare.
Annars dåååå. Vi åkte till Stockholm i söndags, jag kan med lite stolthet säga att jag körde nästan felfritt till Iggesund, som ligger typ 10-12 mil nånting nedanför Sundsvall. Sen fick jag inte köra mer, tydligen tar det för lång tid. Wellwell, i Stockholm över natten, gick på Historiska muséet dagen efter, mest för Elias skull. Jag kan inte hjälpa det, historia både skrämmer och fascinerar mig. Any way, efter det vandrade vi ombord på färjan och drog iväg till Tallinn. Vi åt äcklig buffé till middag och sjönk inte. I tisdags gick vi runt i gamla stan i Tallinn, där det mesta var sött och.. gammalt. Färja hem igen, mindre äcklig middag, vi sjönk inte, i onsdags drog vi hem. Stannade till i Rättvik för att släppa av syster på förläger på stg. Jag trodde inte att det skulle bli nåt problem för mig att vara där men det blev det, jag kämpade mot tårarna hur länge som helst. Sen träffade jag Hugo från konfan, det var trevligt.
Sen hem.
Igår köpte mina föräldrar en husbil. Dom är galna.
Tjarååå

No comments: