Thursday, August 14, 2008

koka kola veins

The Tough Alliance i högtalarna och jag har huvudvärk. Kan kanske bero på att jag igår grät över typ allt som har känts fel den här sommaren, länge. Då får man huvudvärk. Eller så är det nåt annat. Wellwell, huvudvärk som huvudvärk. Jag kanske borde ta en ipren eller nåt.

Heh, any way, i tisdags åkte jag, Andreas och Ida ut till Andreas stuga. Vi lagade pannkakor (eller jag och Ida lagade pannkakor ^^), kastade pil som jag förlorade, hoppade lite studsmatta, var ute i skogen och plockade en massa blåbär (eller jag och Ida plockade blåbär, Andreas gick mest bara med ^^), åt middag, drack kaffe, satt och pratade länge och tittade på stjärnorna.
Igår regnade det när vi vaknade, så det blev brasa, Försoning och blåbärsätande. Det var trevligt.
Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Jag borde nog försöka få tag i Marielle så jag vet om jag kan träffa henne imorrn. Och så borde jag nog städa mitt rum. Fast det orkar jag inte just nu.
Tjaråååå

No comments: