Wednesday, August 27, 2008

väääärt

Tre dagar i skolan och jag är redan förkyld, hejja. Inte för att det gjorde så mycket idag, matte hela dagen och jag gjorde fyra tal. Resten av tiden satt jag och pratade med söta esteter, åt lunch med Emma och spelade galenpanna med Jonas, Jocke och Emma medan Annika och Matilda satt bredvid och hetsade (egentligen inte). Klockan två fick vi veta att vi inte hade någon idrott, så vi hade kunnat sluta halv tolv. Jag drog ner på stan med Annika och köpte en söt klänning och annat (jag blir verkligen galen när jag har mycket pengar, helt galen). Nu har jag ont i huvudet och det regnar ute. Värt. Snart ska jag skriva ett cv, nu ska här sökas jobb!
Imorrn börjar vi klockan ett, det enda vi ska göra är att sitta på sporthallen och heja på treorna som kör klassikern. Ännu mer värt. Eventuellt blir det fika med Annika innan, det är ganska värt i alla fall.
På fredag är det historia och samhälle dagen lång, sen ska jag kanske till Birsta med Emma och köpa en ny kamera eftersom min är sämst i hela världen.
Och nu kom jag på att Andreas åker imorrn. Värt. Verkligen.
Jag är pessimist just nu. Värt. Tjarååå

No comments: