Thursday, August 21, 2008

you hold the key

Regn. Hela tiden. Förstå att jag har badat fyra gånger den här sommaren (tror jag). Det är ingenting. Fast förra sommaren badade jag bara en gång tror jag. Vad är det för fel på vädret? I och för sig var det rätt fint väder några dagar när jag jobbade, men ändååå. Det ska vara sooool!

Idag känner jag mig bara alldeles orkerlös och grå och trött i huvudet. Kan bero på att jag har sovit typ.. för lite inatt. Igår åkte jag upp till Härnta och träffade söta Amanda på stan. Hon klippte sig, jag köpte en fin tröja och ja. Sen gick vi hem till henne och chilladeeee och åt middag innan vi drog vidare till Victor. Mys/filmkväll med Amanda, Victor, Johan, Marielle och Moa, jeez, jag behövde nog det. Onyttigheter, Pirates of the Carribben 3 och såååånt.
Imorse tvingade jag och Amanda oss upp runt åtta eftersom Amanda skulle på nåt tjohejgrejs klockan nio, så 09.25 satt jag på bussen hem (!). Idag fyller lillebror 6 år, så snart kommer det väl en massa släkt och sånt.
Och snart börjar skolan. Jag vet inte vad jag tycker om det riktigt, men jag tror att det känns bra.
Tjarååå

No comments: