Saturday, July 26, 2008

summertime

Weiiaa, bad både igår och idag, och liiite brunare än förut i alla fall. Idag körde jag bil i kaoset som blir på Alnö varje sommar, eftersom hela Sundsvall åker ut dit och badar när det är fint väder på sommarn, det var mindre trevligt men jag klarade det ändå. Om man ska tro på väderprognoserna så ska det bli typ lika fint väder imorrn, och då ska vi sitta i en bil hela dagen, hurra. Men man kan la stanna och bada på vägen om det blir väldigt varmt, i och för sig. Tycker jag.
Jag insåg nyss att det kommer bli jobbigt att börja skolan i höst igen, eftersom jag i sommar har bestämt mig för vilka jag inte riktigt står ut med i klassen, men som andra jag umgås med står ut med hur mycket som helst, vilket gör att jag också "måste" umgås med dom. Jag blev lite trött när jag tänkte så. Men det löser sig förhoppningsvis på nåt bra sätt. Annars får jag väl bita ihop och stå ut, helt enkelt.
Wellwell, imorrn åker vi som sagt till Stockholm, vidare till Tallinn på måndag, är hemma igen på onsdagkväll. Tjaråååå

1 comment:

Ida Nordung said...

du kommer defenitivt ha körkort före mig. Jag började gråta idag när både mamma och pappa skrek på mig att jag skulle bromsa... kan ha med kommande mens att göra, men ändå. Jag ska nog inte köra bil.
:D