Sunday, August 31, 2008

typ sol

Det är typ sol ute, för en gångs skull. Jag hoppas verkligen att det håller i sig nu måndag och tisdag eftersom vi ska ut i skogen och sova i tält och sånt för att typ.. lära känna varandra igen efter sommarlovet? Eh, jag vet inte. Men jag hoppas att det inte regnar i alla fall.
I fredags köpte jag en ny kamera! Bilderna blir lite korniga, förhoppningsvis kommer jag på nåt sätt att åtgärda det, annars är det väl bara att stå ut. Den är hur som helst mycket bättre än min förra kamera.
Igår följde jag med mamma upp till Härnta och fikade med Ida medan mamma jobbade. Vi fikade, pratade, Victor och Linda kom förbi och sa hej, vi gick runt på den tråkiga marknaden en stund, det stormade i typ fem minuter, vi väntade på mamma i 40 minuter och såååå. Det var chill i alla fall!
Idag ska jag typ.. städa eller nåt. Och packa inför skogsvandrande. Weiia.

Jag läste nyss Andreas blogg, han lever! Så nu får vi följa honom på bloggen i fortsättningen. Sjukt konstigt.
Tjarååå

No comments: