Sunday, August 17, 2008

and it's okay

En vecka kvar, sen börjar allvaret igen. Skola. Hejhopp. Fast egentligen gör det inte så mycket, jag behöver nog få lite struktur på vardagen känner jag, det är mer skolarbetet och vardagstristessen jag inte direkt längtar till. Men det går nog. Och så längtar jag ju faktiskt till hösten också, september och oktober när det sprakar av färger och är lagom kallt och man kan börja använda halsdukar och vantar, mm jeez.
Fast Andreas åker snart till Kina, det är ju lite tungt. Fast vi har använt det senaste året rätt bra ändå, tycker jag, med cafébesök och singstar och sånt. Det har varit trevligt och bra.

Well, lite uppdatering dåe. I torsdags kom Emma och Jonas hit en stund, vi åt äcklig pizza och pratade och såå, sen åkte dom och lämnade mig och kissekatterna ensamma eftersom resten av min familj drog iväg med husbilen för en natt. Så jag och lillkissen satt och kollade på Underbara älskade och lite av King Arthur.
I fredags drog jag upp till Härnta och träffade bästaste Marielle som jag inte hade träffat sen typ maj, helt sjukt! Vi gick runt lite på stan, var hemma hos henne en stund, sen åkte vi till Felix och träffade lite folk, vinade och chillade. Vi var hos en klasskompis till Marielle en stund innan vi åkte hem till Marielle igen. Btw så är jag sjukt sugen på att skaffa råttor efter att ha suttit med Marielles halva förmiddagen igår.
Igår åt vi middag hos farmor och farfar och idag är det grått ute. Jag skippade Västerås och nu har jag ingenting att göra, tjaråååå

No comments: