Tuesday, August 05, 2008

fascination

100:ade blogginlägget, det måste ju firas! Hurra!
Färdigtfirat.

Igår gick jag på stan med Annika, massa trevligt var det! Vi letade söta pojkar, men det var dåligt med såna igår, och så fikade vi på Wayne's. Sen köpte jag en BH utan att prova den, när jag kom hem visade det sig att den var liiite för liten (tillräckligt liten för att jag skulle börja asgarva när jag tog på mig den), förhoppningsvis går den att byta.
Any way, efter stan vandrade jag hem till Andreas! Vi handlade, lagade mat, åt mat, drack kaffe och pratade, det var också massa trevligt! Ida, ny filmidé, vad sägs om "Musikalslakten"? xD Häh.
Idag har jag kört bil, hälsat på farmor och farfar och träffat våran farbror och våra kusiner. Ikväll ska jag ev. till Jonas en stund, eller så stannar jag hemma. Beslutsångest, hej. Vi får se hur det blir!
Tjarååå

1 comment:

Ida Nordung said...

låter som en bra filmidé
som aldrig kommer bli av:P