Monday, August 25, 2008

I stand here still

Skolan har dragit igång igen. Vi har samhälle A, historia A, matte B och ensemble A (musikarna alltså) första perioden. Kul. I och för sig tycker jag att både samhälle och historia är rätt kul och intressant, men det blir nog rätt tungt tror jag. Men det känns ändå helt okej, jag insåg idag att jag faktiskt har saknat folk undermedvetet.
Igår umgicks jag med Ida och Andreas för sista gången på typ ett år. Det kändes först ingenting, den blev det lite jobbigare. Vi fikade, satt vid ån, gick hem till Andreas och drack kaffe och pratade fult, åt pizza, fikade mer, sa hejdå till Ida på navet. Sen skjutsade Andreas hem mig och då var det min tur att säga hejdå. Det var konstigt. Fast jag träffade honom idag igen på stan, men ändå. ^^
Idag har vi varit i skolan. Skolaskolaskola. Sen gick vi på stan och jag köpte block och en plånbok. Mina pengar sinar. Så blir det när jag har mycket pengar, då blir jag galen och tror att jag kan göra av med hur mycket som helst. Och då tar pengarna slut efter ett tag. Menmen. Pengar blir ingen lycklig av ändå (jo, lite).
Ähä, jag bloggar fast jag egentligen inte har nåt intressant att skriva. Men jag ska sluta nu. Tjarååå

No comments: