Monday, August 11, 2008

hårspray

Mitt hår är som... jag vet inte vad, med typ ett ton spray. Jag kanske borde tvätta det? Fast jag tänker inte gå upp på övervåningen nu, lillebror kräks och har sig. Hurra.
Det var visst ett tag sen jag bloggade. Tisdag, onsdag och torsdag förra veckan hände typ ingenting, jag körde bil och i åt middag hos farmor och farfar. I fredags var jag hos Jonas med han, Emma och Kibe, och så träffade vi Anna lite snabbt. I lördags åkte vi upp till Sörle, sov där över natten och igår var vi i Parkmans stuga, trevligt. Imorrn blir det lite Andreas och lite Ida, också trevligt!
Nu måste jag ut från huset innan lillebror smittar mig, men det är ingen som har tid att vara med mej. Sucksuck. Tjarååå

1 comment:

Anonymous said...

Vad då ingen har tid att vara med mig????