Sunday, July 13, 2008

it's for you I'd walk through storm

Sunday, grey Sunday. Fast inte riktigt ändå. Grå har den varit, sen blev den lite mindre grå och faktiskt lite solig runt tre. Så det kan gå ibland. Nu är jag sådär bryr-mig-inte-riktigt-om-vilket-väder-det-är-aktig i en vecka till, sen mina damer och herrar, sen slutar jag jobbaaaaa! :D :D :D Och då vill jag ha sol och fint och bra, jaja! Fem dagar kvar, hejja!
Helgen var varit najs, i fredags drog jag upp till Härnösand och grillade hos Johan med Amanda, Moa, Victor, Erik, Ante och Samuel. Chill och mys var det, god mat, "Med andra ord" (där vi samlade på oss ännu fler citat), film, prat med grabbsen på altanen halva natten medan damerna (plus Samuel :P) kollade på en till film, hem till Amanda halv fyra, prata med Amanda till fem, sova. Blev hämtad på lördagen eftersom busstrejken gjorde att jag inte kunde ta mig hem på nåt annat sätt, mer grillning fast med släkten den här gången, hem igen. Söndag, farmor och farfar, sen mormor och morfar, hem. Ska nog gå upp och duscha snart och sen kolla på en film eller så med systeryster, eftersom päronen och lillebror är och äter middag nånstans ^^
Peppa mig sista jobbveckan nu, så är ni söta! Tjarååå

No comments: