Thursday, July 03, 2008

oh, how I love to be around

this particular place I've found. Fast inte just det particular place där jag jobbar nu. Men andra ställen, med andra människor. Yeyeeee.
Anledningen till titeln är att Tingsek spelade på gatufesten idag, jag var där och stod längst fram och gungade med Ida, Linn och Melinda (och som vi konstaterade flera gånger, folk är ju dumma som kommer dit när halva spelningen är över, i början var det typ.. vi, och några till). Det var första gången jag såg Tingsek live, och han var fett med braaa liksoooom! Chill. Vilken man. Vilket trevligt bryt i jobbandet. Och imorrn blir det väl The Ark och eventuellt kanske Vincent och Mando Diao. Kanske. Och på lördag Håkan Hellström och kanske eventuellt Timo Räisänen, om jag orkar vara kvar tills dess, typ 3-4 timmar mellan Håkan och han. Men det blir som det blir. Imorrn kanske jag ska hänga med Ida och Andreas efter jobbet också, chillchill.
Nu ska jag gå och chilla och sova eftersom jag jobbar imorrn också. Bara två veckor kvar efter imorrn! Kämpa på! (Ja, jag måste peppa mig själv, annars funkar det inte). Tjarååååå

No comments: