Tuesday, July 22, 2008

I feel bad I feel bad I feel better

Nog för att det är väldigt trevligt med sol på kvällen, så att man kan sitta på sin balkong och känna hur ledig man är, men det skulle ju inte skada om man hade sol på dagen också så man kan åka och bada eller så, jag har bara badat en gång ute i år, och det var på skolavslutnigen. Btw så saknar jag min töntiga fjollklass lite nu! Har inte träffat dom på ett bra tag nu. Men Annika fetdissade mitt sms idag (om du läser min blogg, skämmes på dej! :o xD). Fast Andreas hörde av sig i stället, så vi gick på stan och köpte mjukglass, sen gick vi hem till honom och skulle baka en rulltårta med ett konstigt recept. När allt var klart såg vi att den skulle stå i kylen i åtta timmar, hejja! Vi utbytte finska fraser och sen åkte jag hem.
Ikväll blir det tigerkaka, milkshake och Morden i Midsomer, till veckan blir det förhoppningsvis bad och annat trevligt! Tjarååå

No comments: