Thursday, July 10, 2008

I need you so much closer

Min blogg måste ju vara den tråkigaste, jag lägger nästan aldrig ut bilder och jag skriver nästan aldrig nåt intressant som får folk att utropa "ÅHÅÅÅÅÅÅ" eller slå händerna för munnen eller nåt annat kul. Men, som jag sagt/tänkt så många gånger senaste fyra veckorna, I COULD'NT CARE LESS!!! (Okej, det kan jag visst, men jag tycker att det är kul att säga så.)

Har i alla fall bara 6 dagar kvar att jobba nu, jag börjar se ljuset i slutet av tunneln. xD Eller nåt. Fast idag har det varit helt okej faktiskt, vi släpade lövris och jag fick sitta på lövlasset för att det inte skulle rasa av, det var trevligt och luktade gott. Dock så blev jag kallad stumpan (FATTA!) av en viss person, det är tur att jag har självbehärskning, annars hade jag kastat fruktskålen i ansiktet på honom. Men som sagt, imorrn och nästa vecka, sen är jag friii! Hejja! Och imorrn ska jag till Härnta och grilla hos Johan med bajskottarna, HEJJA! :D Det blir nog chill det!


Mmmm, Håkan Hellström i högtalarna, den mannen är ju bra! Fast idag fick jag höra att han har varit värsta pundaren, kan det stämma? o_O I och för sig har han flera låtar där texten antingen handlar om eller innehåller droger och sånt (beroende på hur man tolkar det, eftersom man måste tolka ganska mycket när det gäller hans musik). Men ändåå!


Wellwell, Håkan Hellström till ära lägger jag upp en bild idag!
Tjaråååå

No comments: