Sunday, July 20, 2008

'cause I wanna find love here, so where are you going?

Mhääääään, kom fram sol, kom fram, komsikomsiiiii! Äh. Jag har faktiskt hört att det ska bli bättre väder juli ut och typ hela augusti, då får det se till att stämma också!
Annars känns det bara helt fantastiskt skönt att det är söndag och jag slipper ha ångest för att jobba imorrn, nu är det slut med det! Jag ska bara vara ledig och inte göra nånting, typ. Eller jo, jag tänker träffa Annika! Och annat folk också, kanske. Det ska bli chillchill att vara ledig i alla fall, jeez! Inte för att jag har använt helgen till nåt vettigt direkt, har mest bara lyssnat massor på Tiger Lou (hur kunde jag glömma bort dom? Dom är ju typ BRA!) och känt hur ledig jag är ^^ Och nu blir det mer Tiger Lou, tjarååå!

you know how it feels so you learn to forget
and you learn at the end that it's best to pretend

No comments: