Tuesday, July 15, 2008

I wanna be the place you call home

Igår grät jag hela kvällen och lyssnade på Hamburg song av Keane, också hela kvällen. Idag var jag med Andreas efter jobbet, druckit kaffe och ätit chokladboll på Wayne's, köpt en grön hoodtröja från herravdelningen på H&M (dom har oftast snyggare hoodtröjor/munkjackor där än på damavdelningen på ju) och har inte gråtit nånting, skrattat har jag däremot gjort rätt mycket. Tänk så det kan vara.
Och nu har jag bara 3 dagar kvar på jobbet! :D Eller egentligen 2,5, för på fredag jobbar vi inte efter elva tror jag, då ska vi typ bara äta lunch nånstans, fika och sen äre klart! Tror jag i alla fall, så var det förra året. Jag har krattat hela dagen idag och ska förmodligen göra det veckan ut, yeey.. inte särskilt yey nej, men ändå. Sen är jag lediiiiiig! :D

Ehee, fin uppdatering, nu ska jag göra milkshake och kolla på Morden i Midsomer, tjaråååå

No comments: