Friday, July 25, 2008

high life

Idag är det chillfint väder ute, så jag borde inte sitta vid datorn, men jag väntar på att mamma seg ska tvätta klart så man kan bege sig till nåt ställe där man kan sola och bada, för nu jäklar måste jag fixa min fula linnesolbränna (ja, jag skäms för att jag är så fåfäng, men jag vill ha fin bikinisolbränna). Plus att jag bara har badat en gång i år, på skolavslutningen, så jag har massor att ta igen!
Igår tittade jag på Förnuft och känsla med syster, alltid lika trevligt att se den. Och ja, den är bättre än Stolthet och fördom. Tycker jag.
Ikväll ska det grillas hos mormor och morfar, imorrn blir det förhoppningsvis lika fint väder om man ska tro på väderprognosen så då blir det kanske bad dårå. På söndag (tror jag) drar vi ner till Stockholm för att på måndag åka på en sån där Tallinnkryssning (som Amanda och Johan skulle följa med på, men sen bangade dom, suck), är hemma på onsdagkväll (tror jag)! Nej, jag har inte mycket koll och nu tror jag att jag ska gå ut och lägga mig på gräsmattan en stund innan vi åker (tror jag) xD Tjaråååå

No comments: