Monday, June 30, 2008

punkt punkt punkt

Kul. Kul att jag fortfarande hostar som en gnu, är förkyld som en gnu och har så ont i halsen att jag i princip gråter. Kul att jag jobbar trots detta för annars förlorar jag en massa pengar. Kul att jag är typ helt opepp på gatufesten som börjar på torsdag (varför är jag det?? o_O). Kul att jag känner mig ungefär ensammast i hela världen just nu. KUL, verkligen.
Fast helgen var ju rätt bra. Åkte till Jonas runt tre i lördags, han, jag och Emma åkte ut Ica i Birsta och handlade. Sen åkte vi hem till honom igen och lagade tacos, åt tacos, spelade Wii, kollade på "Instängd" (o_O), spelade mer Wii, blev trötta. Och jag vågade inte åka hem efter filmen för jag trodde att det skulle komma ett monster och äta upp mig eller nåt, så jag sov över där. Upp tidigt igår eftersom Jonas och Emma skulle jobba, frukost, städa lite, hem.
Idag har jag jobbat, för omväxlingens skull. Eheee, tre veckor kvar. Jag pallar inteeeee.

Host harkel aj suck fuck tjarååå

No comments: