Thursday, June 19, 2008

so many steps

Just nu sitter jag och lyssnar på Second Hand Rumours och känner mig konstigt melankolisk, som att jag skulle kunna börja gråta vilken sekund som helst men ändå är jag alldeles lugn. Typ.
I veckan har jag jobbaaat, och i tisdags var jag med Ida och Andreas. Vi spela Wii (som jag var ungefär sämst på), pratade och sjöng singstar xD Ida spelade massa fin låt, vi sjöng lite annat, pratade och sen åkte jag hem eftersom jag skulle jobba dagen efter -_- Men det var naajs så länge det varade!
Idag slutade vi två och imorrn är jag ledig, vilket är mycket chill! Då dras det ut till Alnö och firas midsommar. Jag måste kirra mat tills dess, kom jag på nu, weiihoo. Wellwell, nu ska jag göra nåt vettigare än att sitta här. Eller så sitter jag kvar här. Ehee.

Tjaråååå

No comments: