Monday, June 16, 2008

no I can't do this all on my own

Första dagen på jobbet, fett pepp! NOT! 23 dagar kvar, jag kommer kräkas och avlida tusen gånger om typ. Plus att jag försov mig i morse, min mobil fick nån knäpp och ringde inte som den skulle (eller så var det jag som halvsovande stängde av den, men det har jag inget minne av ^^) så jag vaknade fem i sju och började sju. Hej hopp, schysst start på dagen.
Annars var det precis som förra året, förutom att det var lite andra personer, fast vissa var kvar. Det kändes inte alls som att det har gått nästan ett år, det kändes bara som att jag var tillbaka där jag slutade, ungefär. Skillnaden kommer väl, förhoppningsvis, bli att jag har ett liv utanför jobbet i år, eftersom jag känner fler folk i Sundsvall nu. Förra året var det typ så att om jag inte åkte till Härnösand så var jag bara hemma, inte konstigt att jag blev deprimerad (typ ^^). Nej, nu är det bara att bita ihop och härda ut och fylla kvällar och helger med meningsfulla saker tills jag slutar jobba (och då ska jag fylla dagarna med meningsfulla saker också :D).

Nu har jag klagat klart, tjarååå

No comments: