Tuesday, June 24, 2008

rasp

Mmmm, kul att min röst är rasp, jag är aaasförkyld, hostar som en gris och har ont typ.. bakom revbenen och upp i halsen. KUL! Men förhoppningsvis kan jag vara hemma imorrn, jag struntar i att jag förlorar pengar då, jag tänker inte jobba om jag mår såhär, nejnej.
Det var ett tag sen jag bloggade sist, märkte jag. Hade i alla fall en väldigt trevlig midsommarhelg i Knapparnas stuga på Alnö med god mat, vin, mycket trevligt sällskap, trötthet, gladhet och så vidare. Tack till alla inblandade, det var naaajs (till stor del i alla fall ^^)!
Igår när klockan ringde 06.00 och jag insåg att jag var tvungen att gå upp för att jobba kunde jag inte hålla tårarna tillbaka, och jag har ingen aning om varför. I och för sig har jag sovit typ 4-6 timmar varje natt sen förra söndagen, så förmodligen grät jag till stor del av ren och skär trötthet. Det var i alla fall jobbigt. Men det är jobbigt att jobba, särskilt när man jobbar med folk som har en tolvårings intellekt. Suck. Korkade människor.
Klagaklaga, nu ska jag göra milkshake eftersom min kära familj har gjort det till nån slags tradition att tvinga mig göra milkshake varje sommar, särskilt när det är Morden i Midsomer på tv, som det råkar vara ikväll. Så tjaråååå

Patrik
Ett år sen idag
Ibland kommer allt tillbaka
och det känns

No comments: