Saturday, June 28, 2008

is that alright with you?

Saturday morning, rain is falling. Fast så går den inte, egentligen. Men det är lördag, och det regnar, såatteee. Och jag är fortfarande förkyld och har ont i halsen och hostar och är allmänt eländig. Det kan i och för sig bero på att jag har jobbat hela veckan, förutom i onsdags, trots att jag har varit sjuk. Men man kan inte vara hemma hur mycket som helst, för då får man inga pengaaaar. Men ja, min vecka har varit ganska ointressant. Jag har jobbat, stört mig på att dom andra som jobbar där är korkade, blivit arg för att det är ett äckel som jobbar där som är typ 60 år och pratar om 20-åriga tjejer som att dom vore objekt och som håller på och lägger handen på ryggen på en när han pratar och bläh usch jag vill inte jobba mer. Tre veckor kvar, jeez. Suck.
Idag ska jag väl ha tråkigt och duscha och sega och vara förkyld, och senare ikväll drar jag iväg till Jonas och äter tacos och kollar på film med honom och Emma, det blir nog najs det. Chillchill.
Inatt drömde jag att Andreas åkte till Kina mycket tidigare än vi hade trott, och vi stod i skogen och skulle säga hejdå till honom, han hade värsta privatplanet som han skulle flyga med. Och jag var inte ledsen alls, även om jag ansträngde mig. Haha, det var en ful dröm. Jag tror nog att jag kommer vara ganska så ledsen, så.. ja, det var fult.

Meheeen, nu ska jag gå och duscha eller nåt innan jag ofräschar sönder. Tjaråååå

No comments: