Monday, June 09, 2008

det blåser

Bloggblogg. Våran dator "funkar" igen, men den är seg och konstig och jag vill inte använda den, så det kan nog bli lite dåligt med uppdateringar framöver, ett tag i alla fall, om jag inte skärper mig och använder datorn fast den är seg och konstig. Jag måste fundera lite.
Helgen har varit bra, i fredags var vi ute vid klubbsjön. Det var najs, dock inget bad. Jag, Ida och Andreas ska göra en musikal om Berlinmurens fall xD Den musikalen blir mycket innehållsrik och intressant, kan jag lova! ^^
I lördags var jag och Erik nere på stan och fikade, sen trillade vi hem till mig och spelade volleyboll. Eller ja, "spelade" volleyboll kanske, det är inte så lätt när man inte har nåt nät och är på min gård.
Igår badade jag för första gången för i år i poolen, det var kallt (fast det var nog runt 26 grader eller nåt, men jag tyckte att det var kallt ändå ^^) och så hälsade vi på farmor och farfar lite.
Idag är det måndag, det är typ storm ute och vi slutade för 20 minuter sen, väääärt. Jag vet inte vad jag ska göra på fredag, men det löser sig väl på nåt sätt.

Tjaråååå

No comments: