Saturday, June 14, 2008

here we are now

Jahapp. Så var det sommarlov. Fast jag har verkligen noll sommarlovskänsla (det kan i och för sig bero på att jag börjar jobba på måndag -_-). Jag insåg typ idag att jag kommer sakna folk massor över sommaren, för även om jag kan bli kräkless på dom ibland (även dom jag umgås med, fast oftast andra ^^) så tycker jag vansinnigt mycket om dom! Men jag ska träffa folk så mycket det går. Och så tänker jag försöka ta mig till Härnta så mycket jag kan också!
Igår var det skolavslutning, och på kvällen åkte jag, Emma, Annika, Jonas, Anna och Kibe ut till Kibes stuga och grillade, badade, spelade kubb, pratade och hade det mys! Som sagt, jag kommer sakna er, och jag tänker tvinga er att umgås med mig! :D Puss!
Annars har jag inga direkt bestämda planer för sommaren, förutom jobba i fem veckor. -_- Gatufesten hade jag också tänkt gå på, och eventuellt Urkult. Annars ska jag bara ha en bra sommar, har jag bestämt! Yeye!

Nu ska jag typ.. sova, eller nåt. Tjaråååå

No comments: