Wednesday, February 06, 2008

mångubbens benvita glans

Jag har just haft min första sånglektion, det gick bra. Dock övningar som jag aldrig har provat förut, så lite dum kände jag mej, men det släpper väl efter ett tag antar jag. ^^
Igår var jag jätteduktig och åkte och tränade alldeles själv. Jag har faktiskt tränat 1-2/3 gånger i veckan sen jul, stolt. xD Men jag tror aldrig att jag har tränat som jag gjorde igår, var helt och hållet totalslut när jag kom hem. Men det är bra. ^^

Om en timme har vi matte. Igen. Palla. Jag vill typ hem och sova eller nåt, jag är aptrött fast jag fick en liten sovmorgon imorse. Kan bero på att man har typ.. 4 års sömnbrist att ta igen. Vi kommer vara trötta resten av livet, har vi räknat ut. Jaja.

På måndag fyller jag nästan myndig, och 17 känns faktiskt helt okej. Det är större än 16 och det är nästan 18. Och så måste jag börja köra bil. Jag hatar ordet måste. Död åt måsten.

Tjarå

No comments: