Friday, February 22, 2008

stop and stare

Nu har vi datorn hemma igen, weihej! Fast jag har faktiskt klarat mej rätt bra utan den, tro det eller ej. I och för sig sitter jag vid datorn typ varje dag på skolan, såatteee...

Wellwell. Friday night. Igen. Den här helgen kommer jag typ inte göra nånting, tror jag. Jag fick mitt körkortstillstånd idag, så jag var glad och tänkte att jag kunde börja övningsköra. Tills pappa sa att han inte hade fått sitt tillstånd att vara handledare så det gick inte i alla fall. Bajs.
Jag har ingenting att skriva om egentligen, jag kände bara för att blogga lite. Bloggar är ju till för det, liksom. Jag kan ju blogga ett fint citat som jag fick ur mig idag i bilen. Jag skulle säga: "Det är trassel på hörlurarna." Jag sa: "Det är ett hål i evigheten". What, liksom? Ehee.
Yeye.

Nu blir det sådär litet på nedanstående blogginläggen igen. Är det när jag typ bloggar för mycket på en månad, eller vadå? Palla.
Tjaråååå

No comments: