Thursday, January 31, 2008

I think I'm moving but I go nowhere

Jag är helt messed up. Som vanligt. Jag hatar det, att gå från att vara på bästa humöret ena dagen och typ vilja skjuta ner alla nästa dag. Uschaa.

Nu har vi matte. Återsamling om tio minuter, men jag orkar inte jobba mer just nu, ligger faktiskt lite före planeringen, jag är bäst. ^^ Sen skulle jag vilja orka och ha råd att åka till Härnta ikväll, men eftersom jag varken orkar eller har råd egentligen så blir jag hemma. Kanske kanske att jag pallrar mig iväg och tränar, om jag orkar, och om den läskiga gubben som var på busshållplatsen förra veckan inte är där. Eller han var inte så läskig egentligen, mest bara skum. Jaja.

Jaja. Jaja. Nu fick jag en sån där jobbig känsla av meningslöshet här, därav titeln. Meningslöshet, ja. Man kanske skulla göra något drastiskt, typ.. ta bussen nånstans bara. Bara för att man kan, liksom.
Fast sånt vågar inte jag. Men nån gång kanske man kan dra ihop lite folk och dra. När man har körkort, som jag nu äntligen har kommit igång med och ska börja köra så fort vi får tillståndet.

Nu måste jag nog gå tillbaka till matten. Tjarååå

No comments: