Monday, February 11, 2008

gratz till mej

Jeez, gott folk, idag fyller jag nästan myndig. 17 år. För 17 år sen var jag skrynklig och ny.
17 är egentligen ganska kasst, det är ingen skillnad alls mot för 16, förutom att det är ett år äldre, men det händer ingenting nytt. Ändå känns det ganska stort att kunna säga att man är 17. Faktiskt. Jag är 17 nu. Weiee.
Vi har just haft matte. Kul. Inte. Sen har vi idrott. Kul. Inte. Jag orkar inte med nånting. Jag vet inte vad som har hänt med mej, men nånting är det och jag hoppas att det försvinner snart. Jag hatar typ allt och alla (eller hata är ett starkt ord, men jag orkar inte med folk alls) och jag är bara less jämt. Palla.

Yeye. Jag mår illa. Jag kanske kan skippa idrotten. Fast nä. Fast kanske ändå. Äh. Sen ska jag hem och få pakeeet xD

Tjaråå

No comments: