Friday, February 29, 2008

fredagstristess

Palla lam fredagkväll. Jag sitter och trycker på nedervåningen för att inte åka på Hannas feber. Jag kan verkligen inte bli sjuk nu tills lovet, dels för att vi ska spela/sjunga på måndag och dels för att hela mitt lov skulle bli förstört i så fall. Jag ska tåga till Edsåsdalen på måndag eftermiddag och vara där till fredag, det lär bli chill.
Jag har börjat använda ordet chill mycket. Väldigt mycket. Men jag tycker att det är ett chill ord. Chill, liksom.
Och måndagen närmar sig med stormsteg. Glöm inte, ca 09.00, tv4, måndagmorgon! ^^ Jag försöker intala mej att det kommer att gå bra, för det känns bra, men det kan ju hända att man får värsta hjärnstoppet och glömmer texten eller nåt. Nej, det kommer gå bra. Ja.

Igår var jag på årsmöte på KU. Suck. Det finns liksom inget att säga. Vad är det som har hänt? Men Marias underbara inställning till allt lyste ju upp lite. "Kan vi begrava dom i klump?" HAH xD Hon är bra.
Och Andreas var med för en gångs skull. Grattis till körkortet! Så han, jag och Marielle åkte med mamma hem och så var Marielle med i skolan idag, som för övrigt var slapp. Vi åt chokladbollar och sa hejdå till Madde eftersom hon är en massa gravid och jobbade sin sista dag idag. Hon fick ett fint kort också med en massa namnförslag så att barnet ska slippa heta Fritz-Günter om det blir en pojke. Operation Rädda Maddes bäbis. Hah.
Vi hade gemu-prov också, har ingen aning om hur det gick, menneee ja. Sen gick jag på stan en stund med Marielle, Emma och Jonas innan dom åkte iväg och jag åkte hem. Har försökt undvika resten av familjen hela kvällen eftersom jag inte inte inte vill bli sjuk. Och så hamnade jag här.

Det här blev ett långt inlägg. Bläh.
Tjaråååå

No comments: