Tuesday, February 26, 2008

I'm sailing right behind

Jahajaha. Jag och Jonas fick veta att vi hade chansen att spela och sjunga på nyhetsmorgon på måndag, skulle öva och fick då veta att det var nån annan som fått göra det i stället. Det var ju lite bajsigt. Men ändå. Förhoppningsvis kommer chansen igen. ^^

I lördag vad jag ute på en blåsig halkig långpromenad med min iPod. Det var trevligt. Sen på kvällen åkte jag hem till Jonas och kollade på film med han, Emma och Madde. Det var också trevligt.
Och i söndags storstädade jag, hör och häpna. Jag rensade till och med alla kort jag har haft i min bokhylla i flera år, och hittade presentkort för typ flera tusen. Lite fånigt, flera av dom har nog gått ut. Menneee ja.
Och skola igen. Jag kom hit tjugo i nio imorse för att ha piano och fick tio över nio veta att läraren är sjuk. Värt att komma hit då liksom. Så jag gick hem till Jonas och var där i typ två timmar i stället. Och klockan ett har vi gemu med ett eventuellt prov. Suck. Men snart är det loooov, och då ska jag förmodligen följa med Amanda till fjälls och chilla från typ lördag till onsdag, sen ska jag väl fira Emma och den 8:e är det Kentkonsert. Så mitt lov verkar bli rätt bra :D

Nu ska jag träna lite gemu, tjarååååå!

No comments: