Tuesday, February 19, 2008

bara viljan att finnas kvar

Möh, jag har ont i huvudet. Jag vill att Emma ska komma hit så jag kan fråga henne om hon har nån alvedon. Hon brukar ha det. Men bara för att jag behöver en så kommer hon säkert inte ha det just idag.
Det gick skit på min pianolektion nyss. Kan bero på att jag i princip inte hade övat nånting på den låt jag skulle öva på, men ändå. Bläh. Och nu är det 2 timmar och en kvart tills nästa lektion börjar och alla är väck. Så jag sitter här i min ensamhet och bloggar.
Helgen har varit rätt chill, i fredags kom det folk från Härnta och hälsade på och gav mej presenter. När vi satt och åt middag knackade det på dörren och så ramlade Emma och Jonas in helt utan förvarning (fast Emma hade skickat ett sms som jag hade missat så det var inte helt utan förvarning) och så fick jag mer presenter! :D Så söta vänner har jaaag ^^ <3>
I lördags chillade vi nere på stan en stund innan Härntafolket åkte hem. På kvällen drog jag och syster hem till Andreas och hans syster och chillade mer.
Chill.
Imorrn har vi matteprov. Inte så chill.

Min blogg är värdelös. xD
Tjarååååå

No comments: