Friday, February 15, 2008

vicks

Apa.
Jag mår apa.

Jag är i skolan och mår apa.
Ikväll kommer det folk från det avlägsna Härnta till mej. Då vill jag inte må apa.
Host. Jag är fett förkyld och har ont i halsen och hostar och jag hoppas verkligen att jag inte har feber.
Jag undrar om jag ska åka hem nu eller uthärda sista lektionen.

Jajajaaaa. Igår var det friluftsdag. Jag och Emma kämpade oss runt Norra berget med Emmas hund på släp (eller snarare han hade oss på släp. Hur kan man ha så mycket energi? "Oj, ett barr! Oj, snö! OJ JÄVLAR ANAMMA ETT TILL BARR!!!!" xD) Sen satt vi och degade hemma hos Jonas en kort stund innan jag drog hem och gick runt och tyckte synd om mej själv för att jag är sjuk. Eller nåt.
Nu äre vårväder ute igen! Fast det är kallt. Men sol!
I helgen blire matte, förmodligen. Eller jag skulle behöva räkna en massa matte i alla fall. Prov på onsdag yey.

Mähähänä. Det känns som att jag ska nysa hela tiden, men nysen går typ tillbaka igen och in i min hjärna eller nåt. Freeeeescht, med ett lång och utdraget e, inte ä.

Host. Bläh. As. Tjarååå

No comments: