Monday, March 10, 2008

weeeiiieee

Har precis varit på buggen på lunchpass, det var roligt xD Fast alla är typ grymma så jag känner mej kass, men.. whatever, det är kul i alla fall ^^
Vi har matte hela dagen idag, palla starta upp med typ 3,5 timmes matte direkt efter lovet. Menneeee.. Mitt lov har i alla fall varit chill. I måndags blev jag och Jonas kändisar (not) och det var kul, sen drog jag till Amanda i Edsåsdalen och chillade. Skidor, bad, snöstorm, minispa, weeeiieee. Och i lördags var jag på Kent med Marielle och Helena! Helt grymt asbra, shit sherlock! Och så har jag kört en massa bil i helgen också. Det går ju.. ganska bra. ^^
Well, snacka om att skriva kortfattat, men jag orkar inte skriva mer plus att vi börjar om en kvart.
Det är pissväder ute. Bajs. Jag vill ha vår och sol och varmt!!!

Tjaråååå

No comments: