Sunday, September 14, 2008

we don't care

Det har varit lite dåligt med uppdateringar, märker jag. Men datorn här hemma har börjat krångla igen så jag har ju faktiskt en ursäkt. Det har väl inte hänt så mycket senaste veckan heller. I måndags träffade jag Marielle, det var niiice. I tisdags var jag nervös för det svarta hålet som det inte blev något av, i onsdags var jag lättad för att det inte blev nåt men fick sen veta att det kan dröja upp till 30 år så då var jag inte lika lugn längre, i torsdags fick jag hem de två råttorna jag har köpt, i fredags hade vi debatt på samhällskunskapen och jag och Emma ägde sönder på Rebubbled, som vanligt. Sen på kvällen hälsade Matilda och Annika på mig, vi åt tacos, tittade på film, snackade alldeles för mycket skit och lodade, det var trevligt. Igår fyllde min farfar år och runt middagsbordet beslutade den del av släkten som var där gemensamt att råttorna borde heta Misan och Homsan, och så blev det. Som vanligt när det blir middag med släkten på pappas sida kom det på tal hur lik jag är pappa. Det är aldrig nån som håller med mig om att jag inte är det. Så kan det vara ibland.
Det var den mest värdelösa veckosammanfattning jag nånsin skrivit tror jag. Men det bryr jag mig inte om, det är inte jag som ska läsa den, HAH!
Imorrn är det skolfotografering. Förmodligen kommer det vara lika tråkigt som det brukar vara, så att man måste sitta rak i ryggen och le och ingenting annat. Men så kan det också vara ibland.
Nu ska jag försöka hitta något vettigt att göra denna gråa söndag. Tjarååå

No comments: