Thursday, September 25, 2008

a ticket to ride

Jag sitter och väntar på Annika, som vanligt. Musikarna slutar alltid före alla andra, och eftersom Jonas och Emma aldrig ska ner till stan så måste man vänta tills teatrarna eller bildarna har slutat så man får sällskap på färden. Life´s hard. Ehe.
Idag var jag ganska opepp på ensemblen, det verkade typ alla vara så det var ganska segt och sååå. Annars rullar det på, imorrn är det fredag och vi har historia och samhälle. På lördag fyller pappas mormor 85 år, och eftersom hon är så söt så ska hela släkten fira henne med kinamat och sånt (det kanske inte är för att hon är söt, men ändå). Dock så har jag ingenting att göra imorrnkväll, men det löser sig. Annars får jag la sitta hemma och frossa godis och kolla på film eller nåt.
Nu kom Annika hit, så nu drar vi ner på stan. Ikväll ska jag nog hem till Jonas, det blev chill det! Tjarååå

No comments: