Thursday, September 18, 2008

heartbreak hotel

Jobbig huvudvärk. En sån där som verkligen dunkar på inifrån och sitter i hela huvudet, som att det är fyllt med gas eller gröt eller sten eller nåt (fyra eller i samma mening, inte illa). Inget vidare.
Jag är seg men ändå lite gladare än jag har varit hittills den här veckan. Dock så är jag fortfarande irriterad och kommer nog vara det ett tag, känns det som. Men det är nog bara att stå ut, jag har ingen anledning att vara irriterad egentligen så..
Idag avslutade vi 50-talet på ensemblen och jag är alldeles trött i hjärnan av all musik och "musik". Det känns som att det smartaste nu skulle vara att åka hem och typ lägga mig i soffan och stirra i taket en stund och försöka att inte tänka så mycket alls (yeah right, för det brukar ju funka). Men nej, jag sitter kvar i skolan i stället för att få sällskap ner till stan och sen bege mig hemåt. Så kan det vara ibland (jag kan fortfarande inte sluta säga så).
Eftersom man ska uttrycka sina åsikter i bloggar så kan jag ju lägga till att jag blir ganska arg av att läsa alla partiernas hemsidor. Varför finns det inget parti som bara har bra åsikter? Det skulle vara så mycket enklare då, och även om det är två år kvar innan det ska röstas så känns det lite jobbigt. Jag ska starta ett eget parti och rösta på mig själv. Det blir bra det. Tjarååå

No comments: