Saturday, September 27, 2008

do you think about me now and then?

Kanye West feat. Chris Martin - Homecoming i högtalarna. Jag har fastnat för den låten. Den är bra, liksom. Även att jag inte fattade förrän igår att det är Coldplay-Chris Martin som är Chris Martin, jag har hela tiden tänk på Chris Brown av nån anledning. Hej, jag är snabbtänkt.
Jag har spenderat både torsdags-och fredagsnatten hemma hos Jonas med Annika, Kibe, Anna och Jonas. Chrille var där en stund på kvällen också. I torsdags var det först hockey som gällde, sen Wii natten lång. Det var trevligt, dock så somnade vi runt halv fem-fem, vilket inte var så bra. Vi ställde fyra mobiler på olika tider för att komma upp på morgonen, och jag vet inte hur vi lyckades, men vi vaknade kvart över tio. Egentligen började vi kvart i nio, så vi missade hela historian. Mindre bra. Jag var trött som ett as hela dagen, somnade som en stock när jag kom hem, åt middag och åkte iväg till Jonas igen för ännu en mysig kväll med Sanning eller konsekvens, vattenfall (hette det så?), öl och lite mer sömn än natten innan.
Imorse när vi vaknade var jag äckligast i hela världen ungefär. Vi städade undan lite, åt lite frukost och satt i köket och pratade innan jag vandrade hemåt. Bästa duschen på länge och ett försök till att räkna matte, men det gick inget vidare. Vi har prov på onsdag, jag har typ.. 50-60 tal kvar men jag orkar verkligen inte. Suck. Och ikväll är det 85-årsfirning (firning?) som gäller.

Förresten. Vi såg Bowling for Columbine igår på samhällskunskapen. USA är ett sjukt land. Jag var bara tvungen att säga det. Det är galet. Helt galet.
Tjarååå

do you think about me now and then?
maybe we could start again

No comments: