Sunday, September 07, 2008

perfekt och oförstörbar

Jag har ont i magen och är mer eller mindre förvirrad. Och så fryser jag lite. Och har egentligen inte så mycket att skriva om, men jag tyckte att det var dags att blogga.
Jag har knarkat Kent hela dagen, förutom när jag var nere på stan med Annika och köpte en rutig sjal och fika på Barista, det var najs. Sen knarkade jag mer Kent när jag kom hem. Dom passar bra idag, känns det som. Fast dom är inte bra på engelska, märker jag nu. Jag förstår inte varför man ska översätta sina låtar till engelska när dom är mycket bättre på svenska.
Wellwell, igår var jag på stan med Erik. Det var trevligt, bortsett från den jobbiga människan som tog emot våran beställning på Barista och snackade om hur jobbig ålder 17 är för tjejer med pms och killproblem, men köpte man bara ett presentkort på H&M så blir dom nog glada. Suck.
Imorrn ska jag till tandläkaren i Härnösand. Hur värt är det liksom? Men tydligen är det så fruktansvärt omständigt och jobbigt att skicka mina grejer till Sundsvall tyckte den dryga och ganska otrevliga människan jag pratade med, så då får jag väl åka dit då. Förhoppningsvis ska jag träffa Marielle efteråt, så då är det ju ganska värt ändå.
Ikväll ska jag kolla på "The notebook" tror jag. Tjarååå

No comments: