Sunday, December 30, 2007

in backseats staring out the window

Jahaja. Så blev det ingen nyårsafton här hemma då, jag ska till Härnta i stället och ta det lugnt. Men det blir nog bra det, tror jag. Har inte träffat bajskottarna på typ en månad, så det ska bli asbra att få träffa dom, eller några av dom i alla fall. ^_^

En vecka kvar av jullovet. Visst, det är jättebra med lov och man kan vila upp sig och så vidare, men jag saknar verkligen klassen. o__O Så jag tycker inte direkt att det känns jättehemskt och jobbigt att skolan börjar. Och det är ju faktiskt en vecka kvar av lovet också.
Och lovet har väl varit helt okej hittills. Vi har haft gäster, jag har shoppat, jag har fikat på fairtrade-café med Ida och Andreas, jag har haft folk här.. Jorå.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag borde nog gå ut ett tag, på en promenad med antigen min kära familj eller min kära iPod. Eller båda.

Hur kommer det sig att alla mina blogginlägg blir uppbyggda så här, i delar? o__O

No comments: