Wednesday, January 02, 2008

årsskifte

Nytt år. 2007 har varit en riktig berg-och-dalbana, och jag har gått från lyckligste eufori till förtvivland. Jag har gråtit, skrattat, älskat, saknat, fått relationer till folk som jag hoppas aldrig ska försvinna, rest, levt. Jag har slutat nian och börjat gymnasiet. Jag har upplevt saker som jag nog aldrig kommer glömma, i alla fall inte om jag inte blir senil när jag blir gammal. Det är svårt att säga om 2007 har varit mest bra eller mest dåligt, men jag tror faktist, trots allt, att det har varit ett bra år. Jag tog mig igenom det, liksom. Hej 2008, jag ska nog klara dej också.

Inatt, innan jag somnade, började jag sakna så otroligt mycket. Det var nog nåt minne som kom upp, som vanligt, men det slog mig med en sån enorm kraft att det var en av de sista gångerna vi träffades. Pang. Insikt. Bläh.

Nu har jag sockerdricka i fötterna. Det är väldigt obehagligt.

No comments: