Tuesday, December 04, 2007

inget större fel

Jag blir så jävla less på att allt går upp och ner hela tideeeeen! >_<>
Idag har jag varit arg i alla fall. Eller nåt som liknar arg i alla fall. På mig själv och på andra. Vissa andra. Suck.

Jag vill göra nånting. Revolution typ. Om det fanns något att göra revolution mot, då. Eller en ockupation, så behöver det inte bli så våldsamt. Eller så vill jag bara ställa mig nånstans Som han i "Underbara älskade" (som jag vill se igen snart!!), när han ställer sig på ett berg och vrålar rakt ut. Det vill jag göra.
Det är bara en massa irritaion i våran klass just nu, känns det som. I alla fall när vi har ESV. Kan bero på att vi inte ha sådär fruktansvärt jättemycket tid kvar innan vi ska vara färdiga, och då är det kanske inte så konstigt att man blir irriterad på dom som inte gör ett piss eller bara flummar järnet.
Jag är vansinnigt irriterad idag. Jag hoppas att jag inte är det imorrn fortfarande.

Aja, nu ska jag fortsätta skriva stödord om Johnny Cash, så jag kan få till en hyfsad redovisning imorrn på engelskan (och så kommer jag säkert inte hinna redovisa i alla fall, bara för att jag har jobbat nu). Menmen.

No comments: