Friday, December 21, 2007

here we are now

Jag sitter och lyssnar på Smells like teen spirit. Har inte lyssnat på den på hur länge som helst, men den är liksom fortfarande bra. Musik är ju bra.

Julelov, ja. Jag har shoppat två dagar i rad, igår var jag i Birsta med Emma och köpte en massa julklappar, och så träffade vi Annika och Anna en stund också. Och idag rände jag runt på stan med Andreas och köpte 1,5 julklapp (den andra halvan köptes igår), så nu är jag nog ganska klar med julklappshandeln, om jag inte ska köpa nåt till folket i klassen. Estetjävlarna, som vi kallas då och då, ni vet. Jag kommer nog sakna min klass en del nu, för alla åker bort/hem (fast eftersom hem är borta för några av dom så är det lika med bort). Återigen, jag tycker om min klass.

Jag har tappat all julkänsla. För några dagar sen hade jag en massa julkänsla och var alldeles julig av mig, men sen försvann i princip all snö och med den julstämingen. Fast det är inte lika illa som förra julen i alla fall.

Min blogg är bajs.

I hate everything about you
Kan jag ju försöka intala mig själv.
Men det går inget vidare.

No comments: