Tuesday, December 25, 2007

I wish you'd hold my hand when I was upset

Så är julafton 2007 också över. Igår insåg jag att julafton inte är så speciell, egentligen. Men det är fortfarande mys med jul. ^^ Imorrn ska jag nog ner på stan, träffa Emma och hennes kompis och sen träffa Amanda och Henke, så ska dom kanske följa med hem hit och äta middag sen. ^^

Imorse när jag vaknade så ville jag till skolan. Inte så att jag verkligen verkligen jätteville vara i skolan, men jag skulle nog inte haft något emot det. Men jag säger inte att jag inte vill ha lov, för det vill jag! Men jag saknar min klass. Eller ja, inte alla kanske, men dom flesta. Men det är ju rätt trevligt att kunna säga att man i princip vill vara i skolan. Man har det nog rätt bra då.
Jag saknar bajskottarna sjukt mycket också. Tror faktiskt aldrig jag har varit ifrån dom så här länge. o_O Eller jo, typ sommaren mellan åttan och nian, men då var vi inte så tajta, direkt. Jag saknar dom i alla fall. Men ja, jag ska ju träffa Amanda imorrn och förhoppningsvis kommer några hit på nyårsafton också, så... ^^

Nu har jag ont i axlarna, tjarååå!

No comments: